Koszt, sposoby i termin dostawy oraz odbioru produktu
5.1 Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5.2 Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się pośrednictwem
- zewnętrznych firm transportowych (firm kurierskich)
- własnymi dostępnymi środkami transport.
5.3 Odbiór osobisty produktu przez Klienta NIE JEST możliwy.
5.4 Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej. Koszt ten uzależniony jest od rozmiarów, wagi i miejsca dostawy wybranych produktów i ustalany jest indywidualnie. Towar dostarczany jest w zabezpieczonych paczkach do montażu we własnym zakresie. Dostawy odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.
5.5 Sklep nie ponosi kosztów wniesienia towarów do siedziby Klienta, czy też do budynku wskazanego przez Klienta (zwłaszcza kosztów wniesienia towarów na piętro budynku) oraz kosztów montażu towarów. Dostawa realizowana jest do „pierwszych drzwi” w budynku. Kurierzy nie mają obowiązku wnoszenia towaru do domu klienta.
5.6 Obowiązkiem kupującego jest dokładne sprawdzenie kartonów oraz ich zawartości w obecności kuriera w momencie odbioru przesyłki. Wszelkie uszkodzenia wykryte w momencie rozpakowania przesyłki powinny być odnotowane wraz z kurierem na stosownym protokole przewoźnika. Protokół szkodowy należy wysłać na nasz adres mailowy i załączyć zdjęcia uszkodzeń i kartonu, w który został zapakowany towar. Uszkodzony towar należy zachować w przesłanym kartonie. Podstawą zgłoszenia reklamacji na uszkodzenia mechaniczne otrzymanego towaru jest sporządzenie protokołu odchyleń wraz z kurierem.
5.7 Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 21 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
5.8 Sklep zastrzega sobie prawo do poinformowania klienta o możliwym przesunięciu terminu realizacji złożonego zamówienia wynikł z powodów cyklu produkcyjnego. Sprzedawca poinformuje mailowo na adres wskazany przez kupującego o najbliższym terminie realizacji zamówienia i jeśli będzie on nie odpowiedni dla kupującego może on odstąpić od zawarcia umowy kupna bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji Sprzedawca w ciągu 48 godzin dokonana zwrotu wpłaconych środków wynikających z zamówienia na wskazane konto przez kupującego
5.9 W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 14 Dni Roboczych. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.